B_bilgen birincisi iğne çok ince kıl gibi anlamıyorsun pek çok az hafif yani
inan kan alırken damarını söküyorlar ona dayaniyoruz 😂sonra bı sıcaklık uyuşma basliyo belden aşağı sondayi takiyorlar önüne bişey çekip örtüyle kapatıyorlar batikon sürüyorlar karnına uyusunca kesip çıkartıyorlar hemen 5-10 sürmeden bebeği kusma bulantı bisey olursa anestezi uzmanı başında oluyo ona söylüyorsun o hemen mudahele edip bayiltiyor seni zaten benim bebek çıkarken goguslerime doğru ağrım oldu nefesim kesildi çünkü kanala girmişti oyuzden oldu 😅sonra dikiyorlar derken sana bı üşüme geliyo ameliyat bitince odaya çıkıyorsun falan bı sure anestezi etkisinden ağrın olmaz yavaş yavaş gidince basliyo ağrıların ama onada çare var serum ağrı kesici taktiriyorsun bebeğini getiriyorlar emziriyorsun vs korkma yani hiç benim ikinci sezeryan olcak inşallah Ocak sonunda insan yaşayınca ayrı bı korku yaşamayinca ayrı bı korku yasiyor😂