Kizlar ilk sezeryanim devlette (normal dogum icin 5 saat sunj verildi asla basimda ebe yoktu arada gelip acikliga bakip gidyorlardi bi Anda gelip 9 cmle bebegin suyu bitti diyip sezeryana alimdim. Cok kotu gecmisti cunku normal dogumu cok istyordm) 2. Sezeyani da ozelde oldum o zaman 1000 tlydi uygundu simdi 3. Sezeryanim bi yanim ozelde yap girme devletin gazabina bi yandan da iki saatlik icin 12 bin verilmez. Esim bana birakmis. Maasi belli adamin cok da zorlamak istemiyorum hatta parayi kartina atacam ister hastaneye gideriz ister senin olsun diyor..