Şimdilik normal doğum istiyorum 29 +0 w olduk şükür.endometriozis ten dolayı adetlerim sancılı geçerdi şiddetli ağrıdan kusardım.normal doğumda da ya kusarsam korkusu oluyor nasıl ıkınacağım nasıl adapte olacağım diye…belki de hiç öyle olmaz ama işte ya olursa diyip korkuyorum .Allah ım kolay su gibi doğum nasip etsin hepimize ,hayırlısı kolaylıkla olsun