Arkadaşlar selam, en son 39. Haftamda kontrole gittiğimde bebek 3770gr di, doktorum 1 hafta daha bekleyelim eğer 4 kilo üzeri değilse alttan muayene edip duruma göre suni sancıyla doğumu başlatırız dedi ben hamileliğimin en başından beri normal doğum olsun çok istiyorum ama oğlum gelmek bilmiyor. Hiç sancım da yok ağrım da yalnız doktor 41-42 haftaları beklemeye gerek olmadığını bebeğin gelişimini çoktan tamamladığını söyledi. Eğer suni sancıyla doğum başlamazsa, ertesi gün için sezaryen randevusu aldık😞sizin suni sancı deneyiminiz oldu mu açılma vs oluyor mu benim acı eşiğim yüksektir kolay kolay canım yanmaz o yüzden suni sancı çekmeye razıyım. Sezeryenden korkuyorum kendim de anestezi teknikeri olduğum için ameliyathane masasına bu sefer kendim yatacak olmak beni fazlasıyla geriyor. Helppppppp🥹