Hazelcik Benim tek gebelik 13 haftada bile aşırı çıkmıştı göbeğim gören herkes 5-6 aylık zannediyordu ben dedim heralde 20-30 kilo alacağım hamilelikte. Doğumuma 2 hafta kaldı toplamda 12 kilo aldım ama karnım baya büyüdü. Yani yapı meselesi gerçekten bence sizin ikiz gebelik için son derece normal.
Hazelcik Görüntü hoşuma gidiyor ama çatlaklarım, mide kramplarım sırt ağrılarım hiç hoşuma gitmedi 😁 hele şimdi 36+ 2 den bildiriyorum oturup kalkmak yatakta dönmek tam bir işkence 😁 büyük karnın büyük derdi oluyormuş inşallah senin çok rahat geçer 🥰