Dilara9889 Kızlar 8.haftaya girmiş bulunmaktayım.Mide bulantım çok yok arada çok nadir oluyor şu zamana kadar bel ağrım ve karnımda hafif ağrı oluyor sizde durumlar nasıl ?
Bahar1644 Dilara9889 ben 32. Haftaya kadar hamile olduğumu anlayamadım hiç belirtim yoktu sizin de öyle olur umarım az acılı az sancılı 😀🤲
Melekler12 Dilara9889 ilk günler kasik ağrılarım vardı 33 haftadan sonra eyvahhh diyorum 😃 doğurdum rahatladım 😃
Mavi-koltuk Dilara9889 ilk ay alerjim var deyip gezdim meğerse hamileymişim burnum nasıl tıkalıydı anlatamam ve yaraydı. saniyelik mide bulantılarım 8-12hafta arası oldu çok azdı çok yediğimde filan oldu o kadar.
tugbadurmaz34 Bahar1644 ya inanır mısın şimdi bunu konuşuyordum eşimle kendimi hamile gibi hissetmiyorum diye 9+0 3. Hafta öğrendim biraz erken oldu ama asla bu güne kadar hiç kusma iştahsızlık vs yaşamadım aksine iştahım açık istediğimi yiyebiliyorum çok şükür iyi mi kötü mü dersek doğuma kadar kusanları görüyorum burada onlara göre iyi ama hamile olduğumu hissettirmediği için kötü 😂 çok nadir 1-2 defa bulantım oldu anlık onun dışında sadece bazen yorgunluk bazen uyku hali oluyor o kadar
Bahar1644 Melekler12 ben bazen bir daha hiçbir zaman eskisi gibi olmayacağım diyorum inşallah öyle değildir 😀
Bahar1644 tugbadurmaz34 canım benim bence çok şanslıyız inan bak hiç midem bulanmadı afedersin hiç kusmadım zaten öğretmenim özel de 32. Haftaya kadar çalıştım yine hopladım zıpladım çok şükür şimdide iyiyim 36. Haftam sadece belim ağrıyor birde karnım çok büyüdü 😇
tugbadurmaz34 Bahar1644 yaa maşallah canım benim 🧿 evet gerçekten hiç kusmamak çok iyi bir avantaj bence bu sayede çok fazla kilo verip direnci düşen insanlar var çok şükür hiç kusmadım kilo vermedim ama inşallah çok kilo almam çünkü iştahım normale göre açık şu an 3. Ayıma yeni girdim 1 kilo almışım şu ana kadar 🥹 kendimde şaşırdığım şeyler oldu ama mesela balığı o kadar severim ki hafta da 2 yerdim geçen yaptım ama asla canım istemiyor yemek için yedim ve tatlı dünyada ki tüm tatlıları önüme serseler yememm 😂 sadece tuzlu ve ekşi yiyorum birde son olarak normalde asla et aramam aşırı sebzeci bir insanım hamile olduğumu öğrendim canım bir et çekti normalde öğüre öğüre yerim af edersen şimdi bayıla bayıla yiyorum 🤣🤣🤣 off ne olacak bu halim
Bahar1644 tugbadurmaz34 ama güzel birsey bence bu keşke bende yiyebilseydim ne balık ne et Allahım affetsin yiyemem asla ve asla bence çok kilo da almazsın aman alırsan da ye gitsin verirsin ne olacak 😀
Bahar1644 Dilara9889 kız dua et Allah seni kapmasın yerinde olmak isteyen insanlar var zor ya mide bulantısı
fatmanursahin Ben 9. Haftaya kadar hiç bir değişiklik yaşamamıştım. Sonra bulantilarim başladı 16. Haftada da bitti
Pnrclk 8+4 benim de, bulantı gibi değilde midede tuhaf bi üşütmüş gibi rahatsızlık tarzı bi şey var genelde. Bir de göğsüm büyüyor ve baya bi hassas 🥹 onun dışında da minik minik kasık ağrısı oluyor arada
YaSeEeeee Gebeliğimi 3 haftalıkken öğrendim oda şöyle sürekli içim yanıyor hararet oğlumu okula götürüyorum gelip bir posta uyuyorum ve göğüs hassasiyetim çok fazlaydı bu şekilde anlamıştım 🤭