Analık ücreti hakkında detaylı bilgisi olan var mı? Sadece çalışana mı veriliyor? Ne kadar veriliyor? Bir kereye mahsus mu ücret veriliyor? Nasıl başvuruluyor? Ne zaman başvurulmalı? Detaylı bilgi verebilecek olan var mı? Çalışmayana da bu olanak sağlanıyor mu?