Ayaz51- ahh ahhh benimde ilk gebelik her şeyi sorasim geliyor buraya 😅😂ne yapicaksakkk her şeyi takıyorum kafaya yüzümde uyuşma oluoyr karıncalanma gibi bide bnede sol yüzümde iki aydır nerdeyse geçiyor geri oluyor sürekli değilde arada bir oluor yarın nörolojiye gideceğim bakalım işte doktorum normal diyor ama yinede dedim gidim ahh ahh bir dogursaydik