Btl-Als Merhaba hanımlar yarın 28 haftaya gireceğim ve 3 hamileliğim artık yavaştan sancılarım var sanki kassıklarımda sizdede oluyormu normal doğuruyorum bu arada diğer hamileliklerimde sancım olmuyordu
Ankara-58 Btl-Als aynen cnm bende 28 haftalik olacak neredeyse 3 gün sonra aşağı doğru baskılama ama sancı şeklinde değil hazımsızlık şişkinlik
Btl-Als Ankara-58 Bende de baskı çok var vajinaya hatta baya şişti o kısımlarım sancı kramp çok yaşıyorum
Kubrag255 Bende 28. Haftaya gireceğim aynı ağrılar bir kaç gündür var aşağıya baskı ve karın ağrısı 🙄
Btl-Als Kubrag255 Aynen benimde öyle bide vitamin ilacı alıyorsanız onlarda ağrı yapıyor olabilir demir hapı bazen dokunuyor bana