Hasret316 Bir kere sakinleştiriyor korkumu aldı, ameliyat süresince sürekli anlattılar ayakların uyuşacak, miden bulanır korkma diye. Kendimi her kötü hissettiğimde teskin ettiler. Hasta bakıcısından doktoruna hepsi güler yüzlüydü. Doğum sonrası sık sık odama geldiler, bebek için benim için olsun. Bizde onlara jest olsun diye tatlı vs almıştık. Bir sorun olup çağırdığımızda ikiletmedim geldiler, şerbet yapmamışım ben onunlar getirmişlerdi bana, konforluydu benim için