Meral_20 Normal doğumsa son ana kadar beklerler yani bebeğin gelmesini sancını suyunu vs. Sezeryan ise yine beklenildiği kadar beklerler🤗 ben ilk gebelim zorunlu sezeryandi38+5 de doğum yapmıştım. Mesela ablamda sezeryan oda 40. Haftada aldılar yani senin ve bebeğinin durumuna bağlı bütün doğumlar ❤️ sağ salim kavuşursunuz inşallah yavrunuza 🥰 ilk bebiş erkekti