Selamlar herkese,
Aralık ilk haftası normal doğum bekliyoruz. Doktorumla konuştum, bebek iyi sen de iyisin pozisyonu da almış bebek seni çatır çatır normal doğurtalım dedi. Şu an 33. Haftamdayım. Ben de epidurali sordum nasıl olur diye doğal olarak. 4 cm açıklığa kadar eğer ağrılara dayanamazsan yaparım ona sen karar vereceksin dedi. Ben kendimi biliyorum, adet sancılarım bile beni yatağa düşürürdü epidural fırsatını kaçırmak istemiyorum. Bu konuda epiduralde vakumla bebeği çıkan oldu mu? Ne gibi negatiflikler yaşadınız tecrübleriniz lazım. Olumlu yönleri zaten hepimiz biliyoruz. Teşekkür ederim 🙏🏼