Nurayyyy25 12345ipek ay bende mihra koyucam kızım olursa henüz cinsiyetimiz belli değil ama mihra çok naif bi isim bence💕
Elsa57- Mihra çok hoş ve ben şahsen çok duymadım elvin ismi çok kullanılan bir isim . Mihranin tınısı çok hoşmuş ay benim kızım olursa ben mi koysam acaba 😅
12345ipek Elsa57- dimi ya güzel teyzemin kızı benden önce doğum yaptı o koymuş o yüzden biraz çekiniyorum doğrusu
Elsa57- 12345ipek bosver sende koy benim hep aklımdaki isimdi zaten dersin önce doğurdu diye telif hakkı almadı ya 12345ipek 🤣
Minikkapler1717 Kizlar bende mihra ismini istiyorum bir diğer aklımdaki Ahsen ve Eslem idi eşim de ısrarla ROZA diyor sizce eşimin dediği isim güzel mı