Haticecilek Yaklaşık 2 saatdir ara ara sancım gelip gidiyor. Şiddetli değil ama yalancı doğum sancısına da benzemiyor. Karnımda sertleşme de oluyor ara sıra. 2 haftadır da 1 cm açıklığım var. Doğum belirtisi olabilir mi?🥹
Esraekin- Sancılarınızı ve bebek hareketlerini takip edin bence sancılarınız sıklaşırsa ve ağrısı artarsa olabilir