saf-sevgi Kızlar hamileyim biraz boğazım sızlıyordu annem limon tarçın karanfil karıştırıp verdi yarım bardak içtim sonra netten bakayım dedim karanfille ilgili neler yazıyor öyle çok korkuttu beni hamile olup tüketen var mı
Sinem_su16 saf-sevgi canım benim eşimin teyzesi sürekli karanfilli çay tüketir her gitmem de bende 1 bardak içerim ve bi sıkıntı yaşamadım 🌸
Esracigdem saf-sevgi aaa haberim yoktu ben de çayı demlerken demliğin içine 3 4 tane atıyorum efsane oluyor cay
saf-sevgi Sinem_su16 inş bende de birşey olmaz hiç aklıma gelmedi zararlı olabileceği içerken🌸teşekkürler
saf-sevgi Gebelikte kesinlikle kullanılmamalı içerisindeki bir madde bebeğe zarar veriyor yazıyor erken dönemde düşük geç dönemde zehirleme vs yazıyor
saf-sevgi Esracigdem evet bende tadını çok severim özellikle soğuk algınlığında ballı limonlu tüketirdim hamile değilken ama şuan hamileyim ve gebelikte önerilmiyor diyor içtikten sonra baktım içime şüphe düştü