Nurans Kızlar muhabbet hanıma gidiyorum sezeryan olucam ama genel mi spinal mi kararsızım spinal olmuş olsam eşimi de yanıma alırlarmı bu konuyu daha önce soran oldumu bilen varmı
svgkrtozdmr Nurans ben 4 gün önce bahcelievler medipolde dogum yaptim. Ozel olan o odalar varya ismi aklima gelmedi simdi orayi seversin esin doguma katilabiliyomus ama normal dogumhaneye almadiklarini soylediler. Iyi ki de almadilar diyorum ama suan 🙈
svgkrtozdmr Nurans normal yaptim ikisini de teklif etmediler bana normal sekilde dogurdum. Doktorum Mürvet hm’di. O an zor oluyo tabi ama dikislerim haricinde bi iki saat sonrasinda guzel toparlamistm
elifsen Eşleri almıyorlar doğuma. Ben de derya hanıma gidiyorum spinal ol, hem senin hem bebeğin için en iyisi dedi.
Ayzek Bende Derya hanıma gidiyorum. 2. Gebeliğim ilkinde spinal oldum eşimi sordum ama almıyoruz demişlerdi o zaman Nisa ydı
Nurans Ben şeyi çok merak ediyorum doğumdan sonra sezeryan dan sonra kanama kontrolü için karna bastırıyolarmı bunu bazı hastaneler yapıyo bazıları yapmıyor kum torbası koyuyor bana bu konuda bilgi vericek biri lazım
Fid34 Benim doktorumda muhabbet Hanım, kasımda doğum daha hiç konuşmadık nasıl hangisi diye ikiz zaten benim kesin sezaryen olurda spinal epidural farkı ne ki
Nurans Fid34 benim cuma günü doğumum var acaba karna bastırıyolarmı kafamda deli sorular sormayı da unuttum