Kızlar 1 haftadır kilodumu ıslatacak kadar akıntım var beyaz kilot giydiğim zaman kilot sabahdan akşama kadar kahverengi oluyo ped katmaya başladım yine aynı ve çok pis kokuyor enfeksiyonmu bu 25haftalık olacagiz 00.00da tansiyon yüksekliğimde var erken doğum yapmak istemiyorum dedikçe yeni şeyler çıkıyor başım sabahdan beri ağrıyor tansiyonum 156/90 alfamet kullanıyorum 4×1 ne yapacağım ben bilmiyorum kızlar dua edin bana erken doğum yapmak istemiyorum bir kızımı kaybettim bu kızımıda kaybetmek istemiyorum🙏😔