Kızlar biraz özel ama battan önce beta kanda 12 çıktı battan bir gün sonra kan verdim akşamına ilişki oldu ertesi gün kanamayla beraber adet oldum kanda beta 33 çıkmıştı o gün adet olunca tekrar kan verdim 12 ye dusmustu yine acaba ilişki olduğu için mi kimyasala döndü belki de saglikliydi zarar verdiğimiz için gitti kendimi sucluyorum şuan 😞