Ben tesettürlüyüm bu yüzden 3lü lohusa takımı tercih edicem sabahlıklı olanlarından kalçamı vs kapatması için, ne çok kalın ne çok inceler zaten baktıklarım kumaşları gayet normal. Bende şubatın sonu martın başı gibi doğum yapacağım evde de kombi yanacağını varsayarsak bence çok kalın şeyler tercih etmeye gerek yok, tabi kişiye göre değişir ☺️ kişi çok kansızdır çok üşüyordur o zaman kalın 1 tane alınabilir