Ozturks canım belki erken döllenmedir erken yumurtlamışsındır. Benim de ilk gebeliğim yüksek değerle öğrendim sonra kan pıhtılaşma sorunu çıktı bebekte kalp atışı olmayınca kürtaj oldum. O zamanlar doktorum mol gebelik olabilir deyip korkutmuştu ama şükür bir şey çıkmadı genetik faktörden kaynaklı da kalp atışımız olmadı