Gazel7 hanımefendi lütfen yanlış bilgi verenleri dikkate almayın. Kira sözleşmesi ocakta bitse bile siz çıkmak istemezseniz otomatik 1 sene 1 sene uzar. Ev sahibi 10. Uzama yılında sizi çıkarabilir çık diyerek. Yani ev sahibi sizi 12. Yılda çıkarabilir.Bunun dışında ev sahibinin kendi gelip oturacaksa,ana babası gelip oturacaksa veya kardeşi gelip oturacaksa tahliye davası açarak çıkarabilir. Kanunen kuzen oturacak diyerek bu davayı açamaz. Dava açarak sizi çıkarırsa ve kendisi,ana babası veya kardeşi gelip oturmaz ise sizin 1 yıllık kira bedelinizi,taşınma masraflarınızı ve yeni kira verdiğiniz evin kira bedelini ortalama size tazminat olarak ödemek zorunda kalacaktır. Ancak bu hakkı kaybetmemek için Sadece dava açınca hakim kararıyla çıkmanız gerekir. Normalde uzun süredir hukuki bir bilgi paylaşamamak için direniyorum ancak yanlış bilgi üstüne yanlış bilgi yazılmış.lütfen oturduğunuz yerde bir avukat tan bilgi alarak hareket edin. İyi akşamlar.