Kızlar iyi akşamlar cuma sabahı spinal sezeryan oldum düne kadar basımda bi agrı yoktu ama bugün akşam saatlerinde basladı ama ölüyorum gercekten sanki beyin kanaması gecikiyorum beynim patlayacak gibi parol içiyorum bana mısın demiyor bebeği emzirdim yarım saat aşağı dogru baktığım için agrı çok daha fazla şiddetlendi gecmiyor uzanmaya da korkuyorum dikişten dolayı kalkarken zor olur diye hep oturuyorum yok mu bi çaresi bu ağrının