OnurLeyla Kızlar bende yeni katıldım size bi şey sormak istiyorum kafam karıştı benim adet günüm 10 gün gecikti bende test yaptım pozitf çıktı hastaneye gidip geliyorum sürekli kan alıyorlar kanda çıkıyor iki kere vajinal ultrason dan baktılar Bi şey gözükmüyor dediler var mıdır sizce?
Gozdesahnn OnurLeyla bebek icin kese gormeleri gerekiyormus // ilk once kan testine bakiyorlar sonra her hafta kese olusmus mu ona bakiyorlar / beklemen gerekiyor sanirim hayirlisi ile olsun insallah 🙏🏻
OnurLeyla Son adet tarihim 13 Ekim ben test yaptıktan sonra kanamam başladı 24 kasımda normal adet oldum galiba onun için doktora gittim düşük söz konusu degil ama Bi. Şey de gözükmüyor dediler
ayguntugce Dis gebelik felan olabilir mi acaba. Benimde kesem gozukmemisti sonrasinda dis gebelik oldugumu ogrendim.