Berkaras Merhabalar diş çekimi için kullanılan lokel anestezi yönteminde ağrı hissediliyor mu acaba çektirenler yardımcı olabilir mi. Yoksa gebelik dışında uyusturduklari gibi ağrısız mi gerceklesiyor