yarenk2509 ben tam buğday yiyorum sabahları iki dilim. Öğlen akşam yememeğe çalışıyorum. En fazla bir dilim yerim arada. Bir sert muz, iki mandalina, bir elma, bir nektari filan yiyorum ara öğün olarak. Kabak çekirdeği çok tüketiyorum akşamları sodayla.