2 yıl evladım olmadı şu an çok şükür var ben böyle tüp bebek, aşılama, çatlatma tedavisi görüp sonra pozitif olanları duyunca anlatamayacağım kadar mutlu oluyorum ve her fırsatta dua ederim var mi böyle şu an tedavi aşamasında olan ya da sonuç bekleyen bu postun altına yazalım dua edelim birlikte bekleyelim pozitif olanları kutlayalım 😇😍🥰