minigiminannesi03 Morelim aşırı derece bozuldu kanama başladı kırmızı pet koydum inşallah kötü bisey olmaz diye dua ediyorum suan progastane koydum 😢😢
Hatice--- minigiminannesi03 bende yaşadım o kadar kanamaya rağmen bile bebeğime Bisey olmadı yiyecek ekmeği olunca ne olursa olsun dinlenin bol bol ilaçlarını atsatma ve bekleme de kal inşallah geçer 🌸💞
Kahverengi minigiminannesi03 fitil olarak kullanıyorsanı ağızdan almanızı tavsiye ederim aktif kanamalarda fitil pek işe yaramıyor acile gidin iğne isteyin iğne yapsınlar
Hsrt80 minigiminannesi03 korkma bende yaşadım 12 hagtama kadar korkma ins birşey olmaz rabbim nasip ettiyse ne olursa olsun o annesye tutunuyor benim ikiz oldular Rabbime şükür 32.0 olduk dualarımız seninle olsun ins
minigiminannesi03 Yazmelegi_ malesef burada hiç bir şekilde kanama başladığı an işlem yapılmıyor haftası küçük olduğu için 5+1
minigiminannesi03 Yazmelegi_ aynen bakalım salı günü doktoruma görüşeceğim ne diyecek düşmedi diyemiyorum aynı derler ya insan hissediyor inan hissediyorum ne bulantim kaldı nede başka bisey parça gelmeye başladı kanama rengi tümden kırmızıya döndü
minigiminannesi03 tugbakguns malesef burada erken haftalarda 1 2 aylık zaman yatış yapmıyorlar 3 aylıktan sonra önlem amaçlı yapıyorlar daha erken haftaları malesef onemsemiyorlar yurt dışı burası turkiyede olsa hemen yatış verirdi
minigiminannesi03 Hsrt80 kuzum dusuk gerçekleşti malesef parçalar gelmeye başladı ilk dusugum olmadığı için artık anlayabiliyorum
Seval0sevall minigiminannesi03 kan pıhtlaşması olabilir mi sende ben keseyi gördüm düşük yaptım ilk ikincide ilaç kullandım 3 cü de coraspirin kullanıyordum demek öğrenir öğrenmez iğne yapmam lazım mış kan sulandırıcı Kısmet olmadı bu ay yine bakıcam