Nrmrv Kızlar 32+0 da midem aşırı bulanıyor her hangi bir sancım yok sadece halsizlik ve aşırı şekilde mide bulantısı var. Bu normal mi sizce ben anlayamadım bebek hareketleri de gittikçe azaldı sabah daha çok hareketliydi . Hiç başına gelen var mı ?
Hsrt80 Nrmrv aynıyız cnm 32.0 ikizlere hamileyim egilince bile miydem bulanıyor her sabah kusmam var acı zehir gibi ekşi sadece ogurtu oluyor bende halsizlik bitkinlik var tabiki sona geldik şükürler olsun Rabbime
sevgigorgell 29+1 bende öyle şuan yatiyirum miğde bulantısı kusma Karin ağrısı olecem🤦 sanki hareket etmesi yok gibi anliyamadim
Nrmrv Figen-7272 olabilir haklısınız normal de hiç böyle olmazdım bugün oldu inşallah kısa sürelidir ..