Aysegulsayhar 7 haftalığım bende papatya çayı içiyorum sorun olmaz yazıyor İnternette ama bişey olur mu? Post açacaktım arkadaşımız açmış sormak istedim.
Zeeynep1 Aysegulsayhar Daha çok yeni bence doktorunuza danışmadan içmeyin. Bitki çayları zararlı hamilelikte dusuge yol açıyor.