Suadmsv
Suadmsv rahim filminden korkmayın kesinlikle.kişiden kişiye değişiyor acı hissetmesi.bir buçuk yıl hamile kalamadım.bende çektirdim iki kez rahim filmi.acı eşiğim yüksek olmamasına rağmen sadece 3 dakıka kadar regl sancısı gibi birsey hissediyorsunuz.sonrasında ağrım kanamam olmadı bile.rahim filmi ikinci kez çekildiğinde yumurtalıklarımdan birinin tıkalı olduğunu ve 6 ay daha deneyip olmazsa tüp bebeğe geçiş yapalım dedi doktor.bütün ümidim bitmişti,tamam artık çocuğumuz olmayacak doğal yollarda dedim.ama rahim filmini çektirdiğim ay hamile kaldım hiç beklemiyorken.şu an 30 haftalık hamileyim.lütfen korkmayın rahim filminden.benim şansım oldu.inşallah sizinde olur 🙏🏻