Suadmsv Rahim filmi için herkes farklı yorumlar yapıyor. Çok acıdı diyen var az bir adet sancısı diyen var. Sizdeki etkisini yaşayıp göreceksiniz bu yüzden hiç düşünmeyin bismillah deyip gireceksiniz mecburen. Umarım acımaz. Ben rahim filminden sonra hamile kaldım. Rahim filminden önce polipten şüphelendi filmden sonra kesin konuştu ama ardından hamile kalınca başka bir doktora gittim filmi de gösterdim sende polip yok dedi. İnşallah en kısa zamanda en hayırlı şekilde sizin de hayatınıza minik bir mucize geliverir. Her şeyden önce kendinize odaklanın siz iyi, mutlu, rahat ve sağlıklı olursanız her zaman her şeye gücünüz yeter. Sağlıcakla🌸