İyi akşamlar nasılsınız neler yapıyorsunuz yarın dr kontrolüm var 16+6 oluyoruz nasipse cinsiyetini ögrenmek istiyorum 2 kızım var çok şükür gönül olmayanı ister hayırlısı ile bide oglum olsun istiyoruz ama hayırlısı nasılsa o olsun 🥰🥰🥰çok heyecanlıyım şunu anladım kaçıncı çocuk olursan olsun heyecan ilk çocuk gibi var 😂😂😂