Evrem990 Kızlar haftada 1 gün 200 mg kullanmami soyledi doktorum ama asla 200 mg bulamadim bizim burda doktorumda 2 tane 100 mg içmemi söyledi bu durumda.ama ben içerken 1 tane 100 mg içiyorum sonra hemn digerini içiyorum tabi.sadce ikisini ayni anda agzima almıyorum.sorun olurmu sizce kizlar ?????aklima takildi
tugbadurmaz34 Evrem990 bir sorun olmaz benim de 25 ten 50 ye çıktı istersen evde ki 25 i 2 tane olarak ta içebilirsin aynı şey demişti sende 2 tane 100 lük içersin peş peşe bir şey olmaz önemli olan düzenli kullanmak ve aynı saatte içmek ben her sabah 9:00 da uyanırım hemen ilacımı içerim aç karına sonra güne başlarım aksamaz
Hsrt80 Evrem990 bende 175 kullanıyorum ayrı ayrı aldım çünkü yok 100 Luk bir 75 aldım çok küçük bir hap zatem ikisini atıp hemen suyu içiyorum ağır aç karınla baya zor oluyor atınca hen yatın kalkmayın
Hsrt80 Evrem990 yanında başka bir ilaç kullanma sakın en az 6 saat velan kan vitin vs hangi ilaç olursa olsun etki gostermiyirmus
Efnanefnan Evrem990 tabikidr sorun olmaz neden olsun. Peş peşe gidiyor hap zaten midene endise etme :)
Evrem990 tugbadurmaz34 bende oyle alarmim hep kuruludur 7 de içerim sadce dedigim gibi 2 tane 100 mg içiyorum 200 olsun die ama birini içiyorum ardindan digerini hemen.yani ikisni aynı anda agzima alip içmedim.o sorun olurmu acaba???degisen bisey olurmu
tugbadurmaz34 Hsrt80 acaba sizin mg fazla olduğu için mi ağır geldi çok minik ya içiyorum bir şey anlamıyorum bende benim belki 50 o yüzden
Evrem990 Gul91 Ebru-29 tugbadurmaz34 Hsrt80 Hsrt80 Hsrt80 kızlar ben anlatamadim sanirim hyr başka bi ilaç kullanmiyorum doktorum pazar gunu 200 mg iç dedi bende bulamadim o zman 2 adet 100 lük iç dedi.bend3 öyl3 yapiyorum ama şöyle ikisini yani 2 tane 100 mg aynu anda agzima atmiyorum birinu içiyorum yani 100 mg hemen digerini içiyorum diger 100 mg yani.ikisini ayni anda agzima alip içmedim bu sorun olurmuuu???içim içimi yedi umarim anlatabildim.aralarinda saniye oynuyor iki 100 mg in
Gul91 Hsrt80 ben kahvaltıdan 30 dk önce içiyordum,kahvaltıdan 30 dk sonra kan ilacı,vitaminlerimi içiyordum.Baya bir etkisini gördüm.Benim hormonlarım 10 kat artmışdı,gayet de normale döndü.
tugbadurmaz34 Evrem990 yok canın bir sorun olmaz ama zaten çok küçük aynı anda da içebilirsin ben eskiden farklı ilaçları da tek seferde içtiğim de oluyordu bende 9:00 da içerim 😊
Ebru-29 Evrem990 niye sorun olsun ki onun kana karışması yarım saat 45 dakikayı buluyor saniye fark nasıl bir olumsuzluğa yol açsın. İçin gönlünüzce