Seren1_ benim bebeğimde ben 37 haftalıkken 34 hafta ile uyumluydu, usg de 2100-2200 arası çıkıyordu karın çevresi hep geriden geliyordu ciğer geliştirici iğne vurdu dr, doğduğunda 2600 doğdu son zamanlarda suyum baya azalmıştı 38+0 da doğdu fakat 8 gündür küvezde solunumdan dolayı inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız…