MomsE galiba haftalarımız yakın birbirine. Ben biraz aldım şöyle ; 4 5 takım dış kıyafet var yani alt üst takım ya da tulum. 0 3 aylık hepsi. İç zıbın 3lü takım aldım o da 0 3 aylık. Ama yeğenimden kalan yine 4 5 zıbın ve 4 5 tulum gibi şeyler var yenidoğumda giyilebilcek. Külotku çorap değil de iç kıyafet gibi kullanılcak patikli altlar var birkaç tane Yeter diye düşünüyorum yetmezse takviye yaparız zaten. 3 6 ay hiç almadım çünkü bazı bebekler direk 6 9 aya geçebiliyomuş. Tabi bi de çorap eldiven şapka filan alıcam. Bi de bazı 0 3 aylar büyük oluyo gördükçe gördüe anlarsın zaten yenidoğanla 0 3 ay farkını