Bzbz merhaba canım geçmiş olsun ben de 7 haftalık hamileyim bişey soracaktım 5 haftalıkken ben keseyi gördüm 6. Haftaya girdikten sonra bebeği ve kalp atışını görmeye gittik doktor gelin demişti çünkü gittim yolk saç ı ve keseyi gördük yolk saçın yanında siyah bişey var bilmiyorum doktor o benek olabilir dedi 7 haftaya girdim bir kaç gün sonra tekrar gidicem kesin sonuç almaya acaba sen kaçıncı hafta da bebeğini gördün kalp atışını duydun sende de yolk saç ı görmüş müydün bilgi verir misin ?🙏🏻🥰