Mervebbcggf Kızlar 33 haftalıgım ve surekli hareket halinde olan bir bebegim yok ara ara oynuyor yani bunu yasayan varmi korkuyorum onceden sanki 29 haftalarda daha haraketli olurdu simdi duruldu gibi neden olur
Berna1365 Mervebbcggf bende 33 haftalık hamileyim son bikac gundur bebeğin hareketleri azaldığı için bugün doktora gittim ama herhangi bir problemin olmadığını söyledi hatta gülerek karnımı salladı hareket ettiyse hiç kontrol etmeyelim falan dedi yani dedikleri gibi yeri daraldığı için normal galiba hareketlerinin azalması
Deryazym Mervebbcggf bende 34 e girdim hatta tartışma açtım şimdi bakabilirsin bu nedenden dolayı az önce acilden geldim nst sancım çıktı doktor çatı muayenesi yapmak istedi yapmadım ama bebeğim ultrasonda iyi görünüyordu sende korkma ama takip et
busraayksll Aşkım benim de 33 bitiyor, çünkü yerleri daraldı pek oynayamiuorlar sadece yer değiştirip işte dirsek dayama böyle sertleşme tek yerde toplanma.gibi oluyor. Yine takip et ama dediğin gibi oluyor
Mervebbcggf busraayksll aynen benimde oyle oluyo toplanma gibi ama geceleri cok hisederdim artik oda kalmadi insan korkuyor ne bilim 😔
Bebisbg34 busraayksll ben daha 19 haftadayim bi kere duydum bi hafta önce daha oynamıyor normal mi sizce ?
Mervebbcggf Berna1365 iyi olsunlarda belkide biz hisetmiyoruzdur dicemde buyudulee artik hisetmek lazim ama aman aman hisedemiyorum ben 😔
busraayksll Bebisbg34 O haftalarda zaten hareketleniyor bi oynayıp sonra hiç oynamaması normal diye biliyorum ben ama yime bı sağlık ocağındaki hemsirene sorabilirsn
Deryazym Mervebbcggf hissediyorum ama yavaştı önceki günler gibi değildi sancı hissetmedim hiç gayet iyiydim ama Nasıl olduysa nst de çıktı yatış önerdiler
Bebisbg34 Mervebbcggf bı kere değil yanı bı kac gün öyle hıssetmiştim sonra kesildi tek tük tabı sık değil
busraayksll Bebisbg34 Yaa yurt dışında misin 🥲 Dediğim gibi bildiğim kadarıyla normal, ama telelfonla ulaşabileceğin ebe hemşire doktor bunların herhangi birisi yok mu