Gozdecaner busraoz0811 ilk gebeliğimde bio oil kullanıyordum 4. Aydan itibaren düzenli olarak memnundun şimdikindede devam ediyorum
Strawberymum busraoz0811 ben hamileliğimin başından beri sadece kantaron yağı sürüyorum başka losyom yağ krem hiçbir şey sürmedim. Şuan 36. Haftadayım hiçbir çatlak yok annem hep sür demişti. Belki de genetik bilmiyorum ama denemekte fayda var
busraoz0811 Gozdecaner ben de 3. Aydan beri kullanıyorum bio oili ama 7. Aya kadar hiç çatlamadim sonra çatladim bebek yağı da kullanmaya başladım. Acaba genlerden dolayı mi oliyo yoksa bu kadar şeye catlamazdim
Gozdecaner busraoz0811 deri esnekliğiylede alakalı bişey ne kadar ugrasırsa ugrassın kimisinin derisi esnek olmadıgı için catlayabiliyor