Emel14- 7 günlük anne olarak söylüyorum en lazım şey bence,, çünkü göğüs uçlarını direk temas ettiremiyorsunuz sızıdan vs peddir gümüş kapaktır kullanmak gerekiyor, bunları normal sütyende uğraşmayı düsünemiyorum🙄 atlet almamıştım ama bence oda gerekliymiş biri geldiğinde atlet giymem gerekiyor oda zorluyor yukarı kaldır falan. Bence çok pratik şeyler. Tercih meselesi tabi ama 3 tane almıştım gidip daha fazla aldım çünkü lohusa terinden biri birgün dayanıyor 😂