Kızlar bebeğimin hareketleri yavaşlamıştı diye acilde nst bağlandım sancım çıkmış biraz doktor yatış ve çatı muayenesi önerdi ben herhangi bir sancı veya rahatsızlık hissetmediğim için kabul etmedim benimle aynı durumu yaşayan var mı veya bu haftalarda çatı muayenesi normal mi bu arada ultrasonda herşey normal çıktı.