glbyzgkhn İlk gebeliğiniz mi? Benim ilki normal doğum olduğundan bildiğim bir durum. Ama sezaryen derse biraz heyecan yaparım ilk doğummuş gibi 🤭 farklı yöntem farklı tecrube olmuş olucak çünnkü, hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşaallah bebeklerimizi