Anneolmak38 her hamilelik ve değerleri kişiye özeldir ,belkide hcg yükselmeye başlamıştır ve siz aceleci davrandığınız İçin daha en başındaki yükselmeyi yakalamışsınızdır,tüm bunların cevabı yeniden yaptıracağınız testle netleşecektir .bekleyebiliyorsanız bir kaç gün daha bekleyip beta hcg ye baktırın.testte silik çıkması normal şartlarda hamilelik olabileceğine işarettir ama kimse size net birşey söyleyemez en doğru cevabı testlerinizin sonucu verecektir .RABBİM güzel haberlerinizi vermenizi nasip etsin 🙏