Gizmoo Esraugurlu normal canım özellikle fıtık falan varsa 25 haftadayım halen çekiyorum. 13 haftada başladı.
Yenianne02 Esraugurlu benim de 14.haftada kuyruk sokumunda ağrı başladı şu an 15+4 üm. Günlük soda içmeye başladım magnezyumlu. Biraz hafifledi . Doktorumu da aradım sordum normalmiş magnezyum hapı verdi günlük bir tane kullan dedi