Gebzeli-123 5 buçuk aylık hamıleyım 2 gündür ellerim şişiyor hıssedıyorum normalmi sizce benim gbı olan varmı
aslanprenses_ Gebzeli-123 36. Haftadayım ve geçmiyor. Doktoruma kaç defa dedim yapacak bir şey yok dedi. Eskiden su şişesi açamıyorum bir kaç gündür üç parmağımı hiç kullanamıyorum. Soğan doğrayarak hale geldim 😢😢
mervesert0611 aslanprenses_ bende 35. Haftamdayim şu birkaç gündür iyice arttı ellerimde şişlik uyuşma ufak tefek işleri bile halledemiyorum küpe takmak gibi basit birşeyi bile