dasistmasist Arkadaşlar yarın 14+4 oluyoruz sizce gitsek cinsiyet belli olur mu yoksa biraz daha mı beklemeliyim? 3 hafta önce gittiğimde bebiş göstermemişti
Bahaarrr78 dasistmasist ben 12 haftalıkken gittim yüzde doksan dedi ama hala içimde bir kurt var ya değişirse diye o yüzden 16 . Haftayı bekliyorum net öğrenmek için ve farklı doktora gideceğim kız olduğunuda söylemicem bakalım ne diyecek inşallah kızım olur
Dodomom dasistmasist normalda kiz çocuk olsa söylemezler. Bana 12 haftalikta kıza benziyor dedi haftaya gidecem 16 haftalik olacağız bakalım .
dasistmasist Bahaarrr78 kolay kolay %90 demezler bence sizin kızınız olacaktır 😊 ben ne yaptım ettim doktor bana hiçbir şekilde bir cinsiyet söylemedi
Dodomom Bahaarrr78 kızların değişmez zaten kız dediyse kızdır. Benimde ilk kızımda 12 haftalikta kız demişti 2 kızımda 13 haftalikta söylemiş ti değişmedi.