Fatma1- Kızlar merhaba ben Adatıp da doğum yapacağım nasipse. Odayı süslemek istiyorum fakat süslenecek çok da bir alan yer yokmuş bugün gördüm de bir yuvarlak sehpa var o kadar siz neler yaptınız
sinemkarakuzu Fatma1- benim kuzenim daha 40 gün olmadı belki toplam süsleme ile içinde 18 milyar ödedi
Fatma1- sinemkarakuzu banada isterseniz burayla anlaşabilirsiniz ama organizasyon getirmek yasak dediler. Nasıl süslenmişti acaba alan çok az yapılabilecek bir alan yok. Lohusa şerbeti çikolata ve kurabiye düşünüyordum onlara bile düzgün yer yok koymaya
sinemkarakuzu Fatma1- resim nasıl atılıyor bilmiyorum yoksa atardım alanda gayet güzel açıktı onlarda sadece çikolata koymuslardı hem oda süslü hemde kapı
Fatma1- sinemkarakuzu ben bir türlü karar veremedim görmek de istiyorum nasıl olmuş diye. İnstadan atsanız bana fotoğraf fatmakumbsr