Seydoss 36. Haftadayım yaklaşık bir haftadan beri her gün ağlıyorum. Ger şey beni rahatsız ediyor. Her yerim ağrıyor. Ağrıyor dediğimde kendime kızdığım için tekrar ağlıyorum. Şikayet ediyormuşum gibi geliyor bu beni geriyor. Yani bence hepimizde hormonlardan dolayı biraz sıkıntılar var. Ben hep şükrediyorum. Sen de öyle yap şükürler olsun her anımıza. Yavrularımızı kucağımıza alacağımız zamanı düşün. Ah çok zor zamanlar bekliyor bizi ama o minik eller minik ayaklar tüm yorgunluğumuzu alacak. Arada yürüyüşler yap, biraz bakım yap kendine. Oturduğun yerden bir şeylerle ilgilen iyi gelecektir.