kızlar geçtiğimiz salı doktor kontrolünde biraz sancım çıktı ben hiç hissetmiyordum gayet de iyiydim ağırlaşmış gibi değildim zorlanmıyordum doktor bebeğin kanalda olduğunu çok beklemeyeceğini söyledi. iki gün önce bebek birden karnımda toplanıp sertleşmeye başladı karnımın üst kısmına sanki gülle koymuşlar gibi bi sertlik top falan demiyorum çünkü parmağımla dokunduğumda taş gibi geliyor elime. bugün de ayaktayken birden sertleşiyor sancılanıyorum oturup karnımı ovunca sancı geçiyor ama sertlik iki gündür aynı. dün sancı yoktu bu arada bugün başladı. ayrıca afedersiniz su gibi ishal oldum doğum öncesi vücudun yaptığı doğal lavman diye okudum bir yerlerde. bu şartlarda bebek çok beklemez dimi diğer kontrolüm salı günü