Aabbccc evet ilk denemede nasip oldu çok şükür. Bizimde 2 seneye yakın sebepsiz olmadı. Tüp bebekten önce 2 kere femara ve çatlatma iğnesi 1 kerede aşılama denedik hiçbiri tutmamisti. Ya İnan o kadar da zorlu süreç değil samimi söylüyorum ben mi çok rahattım bilmiyorum ama. İlaçları düzenli kullanmak, ve iğneleri düzenli kullanmak gerekiyor o biraz uğraştırici birde sürekli kontroller falan ama sonu güzel inanın.