mucizemgelsin61 Arkadaşlar merhaba birşey merak ediyorum yaşayan başına gelen varmı ben düşük yaptım normal doğum vs kürtaj işlemlerim oldu ondan sonra birden göbeğim çıktı benim normalde göbeğim yoktu 😢hamilelikle alakası varmıdır acaba